Wednesday, September 9, 2009

Sah, Khalid Samad penipu!!

Bila saya katakan yang Khalid Samad atau Khalid Gereja menipu dalam isu protes kepala lembu ini, pengikut-pengikut Pas kata saya menipu. Saya katakan tidak. saya tidak menipu sebab bulan-bulan puasa ni tak elok menipu. Mereka kata mereka lebih percaya Khalid Gereja daripada saya.

Saya tanyakan kenapa? Sebab berbanding saya Khalid Gereja lebih nampak seperti orang yang memahami Islam; dosa dan pahala, sembahyang di masjid, mengaji Quran dan dari parti yang memperjuangkan Islam.

Saya tanyakan lagi - adakah jika orang itu sembahyang di masjid, mengaji quran dan duduk dalam parti yang menggunakan nama Islam, dia tidak akan menipu? Dia kata tidak mungkin sebab mereka tahu dosa dan pahala (maksudnya orangyang tidak kisah dosa pahala macam RPK memang confirm akan menipu). Saya cakap tak apa, saya akan buktikan mereka ini orang politik, mereka menipu untuk hidup dan mereka menipu atas dasar assabiah/ketaksuban terhadap kumpulan.

Semalam saya senaraikan sekali lagi penipuan-penipuan Khalid Gereja, iaitu;
1. dakwa dia turun berjumpa penduduk dan ada kumpulan Pekida dan Pewaris dan dia gambarkan bahawa dengan adanya Pekida dan Pewaris di situ maksudnya UMNO yang menjadi dalang.
2. dakwa bahawa dalam ramai-ramai tu tidak ada orang Pas dan PKR

sekarang terbukti, betul atau tidak betul Khalid Gereja menipu? baca sini untuk tahu bahawa memang persatuan penduduk di situ terdiri dari penduduk yang perbagai fahaman politik. http://chunwai08.blogspot.com/2009/09/cow-head-demo-umno-pas-and-pkr-show.html

Jadi Khalid Gereja, sekarang sudah jadi Khalid Penipu kah? Penipu Rakyat.. ha ha ha

Kesimpulannya jangan percaya la, orang macam Khalid Gereja. Kalau dah bongkak dan malas buat kerja, jangan salahkan orang lain. Seorang kawan kata, bila Khalid Gereja menipu kali pertama dan kantoi, dia terpaksa menpu untuk kali kedua bagi menutup penipuan pertama. Bila penipuan kedua juga kantoi, dia terpaksa menipu kali ketiga untuk menutu penipuan yang pertama dan kedua.

Jadi yang mempertahankan dia macam nak rak ni apa pula? Bila tidak tahu fakta dan masih nak mempertahankan YB Penipu ahli Parti Penipu, maka sipenyokong juga membawa lidah penipu. Jadi betullah kalau orang kata yang ada di Selangor itu pakatan penipu; sama-sama pakat menipu.. betul, betul, betul kata upin..

3 comments:

  1. SALAM PERJUANGAN DAN SALAM ZIARAH

    ReplyDelete
  2. Sila baca komen penduduk Seksyen 19 masalah kuil Hindu dan peranan YB Khalid Samad menjadikan kemelut di Seksyen 19 semakin meruncing. Semak : kuilharam.blogsot.com

    ReplyDelete
  3. tuan empunta blog,
    mohon di link www.dtubes.tv dengan blog tuan ini.

    terima kasih.
    che chu bidin.

    ReplyDelete